دپارتمان بازاریابی و فروش
خانه توسعه تجارت
با اهمیت بازاریابی در سالهای اخیر و روند تغییرات تکنولوژی و سطح ارتباطات که موجب سهولت در تولید، تامین کالا و ارائه خدمات گردیده و با توجه به افزایش رشد شرکتهای کوچک ، اهمیت و ضرورت بازاریابی بیش از پیش احساس می شود.
کارآفرینان و صاحبان مشاغل معمولا پیشینه بازاریابی ندارند این درحالی است که شاید فروشنده یا متخصص مالی ماهری باشند بعضی از آنها نمیدانند برای پیروزی در کسب و کار نیازمند برنامه ای راهبردی برای بازاریابی هستند و بعضی دیگر با علم بر اهمیت این موضوع ، نمیدانند از کجا شروع کنند.
با توجه به اینکه هدف اصلی جذب حداکثری مشتری است، کارآفرینان تنها با دو رویکرد اصلی رو به رو هستند؛ بازاریابی و خلاقیت. بسیاری از کسب و کارها خلاقیت و نوآوری را مورد توجه قرار داده اند، اما توجه چندانی به اهمیت بازاریابی ندارند و همین امر باعث هدر رفت بسیاری از فرصت ها و نیز شکست در کسب و کارها گردیده است. گذشته از این مسائل اگر محصول و یا خدمات شما جدید و نوآورانه باشد تا وقتی شناسانده نشوند حس نیازی در مشتریان احتمالی به وجود نخواهد آمد در نتیجه نقش بازاریابی پررنگ تر می شود.

مطالعه و اجرای پروژه های مدیریت بازاریابی
مطالعه و اجرای پروژه های مدیریت بازاریابی
فروش و تجاری سازی
فروش و تجاری سازی
تبلیغات
تبلیغات
همین الان میتوانید با ما تماس بگیرید و از خدمات ما استفاده کنید.

آیا مغز کسب و کار خود را می شناسید؟
در سازمان های پیشرفته و سطح عالی در حوزه بین الملل ، مارکتینگ و فروش بعنوان دو بازوی قدرتمند سازمان محسوب می گردند
هدف بخش فروش صرفا فروش محصول است در صورتی که مارکتینگ بر اساس نگاه فروش و هزینه، هر دو مورد را کنترل می کند و ممکن است یک محصول به جهات مختلف جزو خواسته و نیازهای بازار و مشتری نباشد لذا در این شرایط مارکتینگ اجازه ورود محصول به بازار را نمی دهد از این رو مارکتینگ بعنوان مغز سازمان شناخته می شود زیرا تنها واحدی است که سازمان را از نگاه مشتری ارزیابی و قضاوت می نماید.
فروش در واقع خدماتی است که در کوتاه مدت وضعیت فروش شرکتها را تحت تاثیر قرار می دهد مشاوره فروش و بازاریابی اگر بصورت یکپارچه و منظم و متناسب با شرایط شرکت ارایه نگردد موجب بی نظمی و نارضایتی مدیران ، پرسنل و مشتریان شرکت می شود. اگر بنا داریم سازمانی پویا و موفق داشته باشیم و از مراحل خوب به عالی راه پیدا کنیم باید کسب و کارمان را از دیدگاه مشتری نگاه کرده و با ایجاد انسجام و یکپارچگی و نظم میان واحدهای مارکتینگ و فروش ، موفقیت کسب و کار خود را تضمین نماییم.
خدمات اتاق بازاریابی و فروش
این دپارتمان با هدف مطالعه و اجرای پروژه های مدیریت بازاریابی ، برندسازی ، فروش و تجاری سازی و تبلیغات وارد عرصه اقتصاد کشور گردیده است ما با گردآوری متخصصان ومشاوران مجرب و با تلاشی مستمر و منسجم در اتاق فکر بازاریابی یکی از قویترین و موثر ترین هسته های بازاریابی در کشور را ایجاد نموده ایم
ما برای تمامی شرکتها ، اعم از تازه تاسیس تا شرکتهای بزرگ خدمات خود را ارائه کرده و تلاش می کنیم علاوه بر بازارهای داخلی به بازارهای منطقه ای و بصورت خاص در کشورهای همسایه از قبیل عراق ، افغانستان و ارمنستان و… موجبات توانمند سازی و ارتقاء کسب و کار شما را فراهم نماییم.
ما بر این باوریم که صداقت و تخصص شرط اول در ارایه خدمات با کیفیت و ارزش آفرین می باشد مزیت رقابتی ما شناخت دقیق خدمات در کلاس جهانی و دسترسی به منابع علمی و عملی سود مند است همچنین با دریافت اطلاعات و پایش آن از صنایع ، بازارها و برندهای مختلف یکی از دقیق ترین بخشهای تحقیقات بازاریابی در کشور را بصورت کاربردی و اجرایی ایجاد کرده تا بتوانیم سودآوری و پایداری کسب وکار شما را تضمین نماییم.
ما می توانیم تفاوت بزرگی را برای شرکت شما هنگام راه اندازی محصول جدید یا معرفی آن به بازار ایجاد کنیم تیم های بازاریابی ، تبلیغات ، مارکتینگ و فروش بصورت یکپارچه و عملیاتی ارایه می گردد به عنوان مثال آنچه از اطلاعات و برنامه های مشاور بازاریابی و تبلیغات پشتیبانی می نماید بر روی شاخص های موثر بر روی مشتریان تاثیر گذار می باشد که بر اساس تحقیقات بازاریابی شناسایی شده و قابل ارزیابی و اندازه گیری می باشد و کلیه خدمات بصورت دوره ای مورد بازبینی و بهبود قرار می گیرد.


پیج اینستاگرام
دپارتمان بازاریابی و فروش
خانه توسعه تجارت
آخرین مقالات دپارتمان حقوقی

درس های نوآوری از شرکت لگو
شرکت لگو شرکت لگو که خط تولید اسباب بازیهای پلاستیکی لگو را در اختیار دارد، شرکتی دانمارکی است که تاریخچه … ادامه مطلب

شکست در بازاریابی، نعمتی بزرگ
شکست در بازاریابی، نعمتی بزرگ ما در ایران با پدیده ای روبه رو هستیم بنام شکست در بازاریابی . اغلب … ادامه مطلب

روش های پورسانت دهی فروش
روش های پورسانت دهی فروش بسیاری از کسب و کارها دغدغه میزان فروش داشته و نگران از کاهش فروش هستند … ادامه مطلب

آیا کسب وکارهای سنتی توسط آنلاین بلعیده می شوند
کسب و کار اینترنتی به فروش محصولات یا خدمات در اینترنت گفته می شود. در واقع کسب و کار اینترنتی … ادامه مطلب

چگونه حکومتها کارآفرینان را نابود کرده و به مشتریان آسیب میرساند
کارآفرین بریتانیایی مایک واتس با بازکردن نخستین جاده عوارض خصوصی در بیش از صدسال گذشته خبرساز شد. جاده امروزه بسته … ادامه مطلب

مشتریان نامناسب را اخراج کنید!
وقتی درباره موفقیت در بازارهای به شدت رقابتی امروزی صحبت میشود، کمتر کسی به فکر استراتژی «اخراج مشتریان نامناسب» میافتد … ادامه مطلب

فروشندها سربازهای خط مقدم کسب و کار هستند
اگر شما مربی یک تیم فوتبال بودید. بازیکنهای خط حمله را از چگونه افرادی انتخاب میکردید؟. یا اگر فرمانده یک … ادامه مطلب

چشم انداز ۵ تریلیون دلاری بازار داروهای گیاهی تا ۲۰۵۰
آیا می دانید ایران ۹۰% از گونه های گیاهان دارویی را داراست؟ و پتانسیل بسیار بالایی برای تصاحب بازارهای جهانی … ادامه مطلب